Private Label Manufacturers Association organizacija je koja promovira robne marke. Možete li odgonetnuti koja je poveznica između spomenute organizacije i Apimela?

Krajem svibnja posjetili smo PLMA Amsterdam – najveći svjetski sajam robnih marki. Sajam je ove godine bilježio rekordnu posjećenost s više od 14 000 posjetitelja i 2 500 kompanija. Izlagači su predstavljali 60 zemalja na štandovima raspodijeljenim po mnogobrojnim paviljonima. Mi smo se nalazili na štandu hrvatske delegacije zajedno s drugim domaćim tvrtkama i izrazito smo ponosni i zahvalni na danoj prilici.

Na sajmu smo izložili većinu naših proizvoda i posjetitelji su ih imali priliku degustirati. Uz stalne favorite poput Melkior medice i BEE BALM pčelinje masti u sticku, najviše zanimanja izazvao je Čokomel. On je predstavljen u posebnom prostoru za inovativne proizvode. Tu čast, koju je dobilo samo pedesetak proizvoda, Čokomelu su dali organizatori sajma. I da vam odgovorimo na pitanje s početka bloga – Čokomel se od sada nudi kao proizvod za robne marke.

Popularnost robnih marki u velikom je porastu diljem Europe, a mi kao inovativan brend pozorno pratimo trendove na tržištu. Robne marke pružaju kupcima kvalitetne proizvode po trajno niskim cijenama, bez čekanja popusta.

Uz dogovorene suradnje sa zadovoljstvom vam možemo reći kako je PLMA Amsterdam bio jedno veliko pozitivno iskustvo. Pratite naše putopise i dalje.